A fogyókúra szabályai hat pontban

Ez tetszik, ezt megosztom!
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

A fogyókúra szabályai azért vannak, hogy betartsd őket! Ha csak egy kicsit is odafigyelsz az egészséges életmódra és az egészséges ételek fogyasztására, azt veszed majd észre, hogy csökkennek azok a fránya kilók.

Fogyókúra szabályai

Amikor az emberek a fogyókúra közepén vannak, hajlamosak letérni a kijelölt útról. Az apró részsikerek után már nem mozognak annyit, úgy hiszik pár zsíros falat belefér az étrendbe és egy-két nagyobb ünnepi zabálásból nem lehet baj.

Itt az ideje, hogy a kezedbe vedd a testsúlyod irányítását! Add le a felesleget, majd tartsd is meg az ideális testsúlyodat! Ebben segítenek neked a különféle házi praktikák fogyásra, illetve az alábbi fogyókúra szabályok:

A fogyókúra szabályai

1. Mozogj rendszeresen!

Mozogj lehetőleg minden nap. A mozgás serkenti az anyagcsere működést, égeti a kalóriát. Az intenzív, gyorsan mozogás jobban égeti a kalóriát, ha bírod, akkor legyen intenzív a testmozgásod!

A kellemes séta is jobb mint a semmi, de a gyors gyaloglás, vagy a futás, kerékpározás sokkal hasznosabb!

2. Készíts tervet és ellenőrizd magad!

A legjobb fogyókúra tipp - Örülni fogsz, ha ránézel a centire és a mérlegre!
Örülni fogsz, ha ránézel a centire és a mérlegre!

Az étrendhez, a testmozgáshoz készíts részletes tervet és valósítsd is meg. Ez azonban még kevés: önmagad ellenőrzésére vezess fogyókúra naplót!

Írd fel az elvégzett munkát, a leadott kilókat és az étrendet. A napló vezetésével nap mint nap szembesülsz az eredményeiddel, illetve ha azok elmaradnak, akkor annak okával.

Szerelj egész alakos tükröt a fürdőszobába! Hidd el, inspiráló lesz, ha nap mint nap látod magad benne ruha nélkül.

3. Azt is nézd meg, mit iszol!

Az alkohol hizlal! Lassítja az anyagcsere folyamatokat, sokaknál pedig étvágygerjesztő hatása van. Az alkohol tartalmú italok fogyasztását kerüld!

Cukros üdítő, cukor nélküli üdítő? Ezeket is vedd le a saját itallapodról, ha tényleg fogyni szeretnél!

Az ásványvíz, vagy a tiszta csapvíz fogyasztása azonban kimondottan ajánlott! Ne egyszerre igyál sok folyadékot, hanem többször, arányosan elosztva, naponta legalább 2 – 3 litert!

4. Egészséges ételeket fogyassz!

Szerintem Te is tudod, hogy mi tartozik ide.

Kerüld a zsíros, nehéz ételeket! A zsíros ételek helyett fogyaszthatsz rizst, tésztaféléket, zöldséget, gyümölcsöt. Ehetsz fehér húsokat (halat, illetve baromfit a bőre nélkül) zsírszegény tejet, tejterméket.

Zöldség, gyümölcs, aztán gyümölcs és megint zöldség.

Tartózkodj az olaj tartalmú csonthéjasok (dió, mogyoró, mandula), a vaj, a zsírosabb halakat (ponty, hering) és az édesség fogyasztásától!

Szükség esetén kérd ki dietetikus véleményét!

5. Az is fontos, mikor eszel

Lefekvés előtt pár órával (3 – 4) már semmit se egyél. Az anyagcsere folyamatok estére lelassulnak, így az este elfogyasztott ételek könnyen zsírpárnácskákká alakulnak.

Egy tipp: A korai vacsora utáni könnyű séta jól fog esni, meglátod!

6. Naponta többször étkezz!

Naponta többször étkezz, kevesebbet, így az éhségérzet csökkenthető fogyókúra közben.

Ha a nap folyamán csak egyszer vagy kétszer étkezünk, megnő a szervezet vércukorszintje, majd hirtelen leesik Ettől aztán fáradtnak és farkas éhesnek érezzük magunkat.

A tízórai és az uzsonna megkönnyíti a diéta betartását! Ezeknél az étkezéseknél lehetőleg zöldséget, gyümölcsöt, vagy sovány tejterméket fogyassz energiaszegény péksüteménnyel.

Könnyen betarthatók a fogyókúra szabályai? Szerintem igen. Egyszerűek, logikusak és semmilyen megerőltetéssel nem járnak.

Csak elhatározás kérdése!

Ez tetszik, ezt megosztom!
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Összefoglaló:
A fogyókúra szabályai hat pontban
Cím:
A fogyókúra szabályai hat pontban
Összegzés:
Egyszerűen a legalapvetőbb fogyókúra szabályokról. Vedd a kezedbe az irányítást a testsúlyod felett!
Szerző:
Kiadó:
tippekneked.hu
Logo

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

11 − hét =

Ugrás a tetejére